Oprogramowanie marketingowe

Odpowiednio dobrane i wdrożone oprogramowanie marketingowe może usprawnić wiele procesów poprzez ich automatyzację. Dzięki temu praca w Twojej firmie może stać się o wiele efektywniejsza.

Czym jest automatyzacja marketingu i dlaczego warto ją stosować?

Automatyzacja marketingu pozwala na prowadzenie działań z pograniczu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, w oparciu o szczegółowe dane i spersonalizowaną komunikację z odpowiednio stargetowanymi odbiorcami. Jej wdrożenie w przedsiębiorstwie pozwala pracować szybciej i o wiele bardziej skutecznie. Eliminuje powtarzalne i czasochłonne czynności. Pozwala testować różne rozwiązania i szukać tych, które przynoszą najlepsze rezultaty. Dzięki takiej optymalizacji pracy osób zajmujących się marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta, możliwe jest pozyskiwanie większej liczby leadów, podtrzymywanie z nimi relacji, przekształcanie ich w lojalnych klientów. Płynące z zastosowania automatyzacji zwiększenie wydajności i zmniejszenie kosztów pozwalają poprawiać konwersję i zyskowność prowadzonych działań.

Jak powinno wyglądać dobre oprogramowanie do automatyzacji marketingu?

Do prowadzenia działań z zakresu marketing automation służą specjalistyczne narzędzia, działające w oparciu o sztuczną inteligencję oraz machine learning. Ich wybór na rynku jest spory, jednak nie wszystkie są na tyle kompleksowe, by nie było potrzeby łączyć ich z dodatkowymi rozwiązaniami. Najlepiej jest wybrać zintegrowane narzędzie, które ma w sobie wszystkie potrzebne funkcje z kilku obszarów. Wspólna baza danych i CRM pozwalają bowiem efektywnie pracować całemu zespołowi zajmującemu się marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta, który ma dostęp do niezbędnych i – co najważniejsze – spójnych oraz aktualnych informacji na temat każdego klienta.

Dlaczego warto postawić na HubSpot?

HubSpot jest kompleksowym oprogramowaniem pomagającym lepiej rozwijać firmę w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze, dzięki czemu większość osób jest w stanie bez problemu korzystać z tego rozwiązania samodzielnie. To wygodne w obsłudze oprogramowanie pozwala mieć dostęp do zintegrowanych narzędzi, które pozwalają nie tylko skutecznie generować leady i zamieniać je w kupujących, ale też utrzymywać z nimi relacje i sprawiać, że stają się lojalnymi klientami. Dzięki HubSpot możliwe jest m.in. zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych oraz monitoring tych kanałów, kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, personalizacja komunikacji, tworzenie konwertujących landing page’y, automatyzacja marketingu nie tylko w zakresie e-mail marketingu, monitorowanie i analiza wszelkich danych na temat potencjalnych i obecnych klientów itd. W skutecznym wdrożeniu tego oprogramowania w Twojej firmie pomóc mogą doświadczeni specjaliści z iStrategy.

Poprzedni artykułOpakowania kartonowe na produkty spożywcze – gdzie zamówić?
Następny artykułZbuduj piękny profil na Instagramie dzięki presetom Lightroom

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj