Od dawna wiadomo, że dobry PR to wsparcie marketingowe, bo dzięki niemu możliwe jest pozyskanie nowych klientów. Źle prowadzony PR może spowodować negatywne skutki, które mogą nawet doprowadzić do upadku firmy. Jakie są, zatem różnice między dobrym, a złym...
Jest wiele form marketingu - jedne są mniej, inne bardziej skuteczne. Obecnie coraz więcej firm decyduje się na influencer marketing, bo może to przynieść wiele korzyści. Co to właściwie jest?
Czym jest influencer marketing?
Influencer marketing to forma marketingu, w której...
O czym powinno się pamiętać otwierając własny sklep - kilka najważniejszych informacji
Biznesplan
Stworzenie biznesplanu, to bardzo dobry pierwszy krok. Warto zaplanować sobie najważniejsze kwestie, takie jak przede wszystkim potencjalna lokalizacja, asortyment oraz grupa docelowa. Ponad to, dobrym posunięciem jest również...
Coraz częściej w przestrzeni publicznej pojawiają się głosy, że młode matki chcą wychodzić ze schematów jakie „teoretycznie” narzuca im społeczeństwo, i być aktywne zawodowo praktycznie przez cały czas, bez względu na macierzyństwo. I o ile można znaleźć wiele przykładów...
Prowadzenie sklepu internetowego wbrew pozorom nie jest proste. Trzeba nieustannie dbać o ciągłość dostaw, dobry kontakt z klientami oraz prowadzić działania promocyjne.
Pozycjonowanie sklepu
Profesjonalne pozycjonowanie sklepu to podstawa. Takie działanie najlepiej jest zlecić doświadczonej agencji interaktywnej, która wykona optymalizację sklepu...