Inspiracje Instagrama szansą dla młodych firm na wybudowanie mocnego wizerunku ich marki.

Otwierając swoją pierwsza firmę wiele osób spotyka się z wieloma barierami dotyczącymi przede wszystkim pozyskania kapitału finansowego na profesjonalne wykreowanie wizerunku ich marki. Agencje marketingowe z reguły chcą bardzo dużych kwot za zaprojektowanie wyglądu oraz promocje brandu. Są to sumy często nieosiągalne do wydania dla młodych prężnie rozwijających się firm z sektora fashion, cosmetics, healty food czy bio products.

Nasuwa się zatem pytanie, czy można w inny sposób od samego początku budować wizerunkowo mocną markę bez tak dużych nakładów finansowych.

Otóż można i nie jest to wcale takie trudne. Wystarczy trochę sprytu, chęci i czasu na reserch wschodzacych marek na Instagramie oraz wydobycie z niego elementów, dzięki którym nasz brand będzie od samego początku wyglądał profesjonalnie i ekskluzywnie. Istotną kwestią jak można zauważyć w kreowaniu wizerunku każdej marki jest sposób prezentacji, pakowania produktów oraz unboxing przez klienta.

Jedną z firm, która służy pomocą w doborze wszystkich komponentów do luxusowego brandingu produktowego jest www.selglam.com. Zaopatrują oni wiele wschodzących marek w jedwabny papier z nadrukiem, ekologiczne wypełnienia również wypełnienia antybakteryjne do paczek, pudełka eko, stickery i wstążki z nadrukiem. Są oni również producentem opakowań i kubków papierowych, które świetnie sprawdzają się jako promocja marki podczas eventów branżowych. Zaletą portalu selglam jest to, że oferuje on bardzo przystępne ceny i branduje komponenty dla klientów już od bardzo małych ilości. Nie pobiera on również dodatkowych opłat za doradztwo i projekt.

Możliwość rozwiązania wstążeczki, odklejenia stickera czy rozpakowanie przyjemnie szeleszczącego papieru z nadrukiem silk – sprawia, że tak drobne detale nagle stają się wyznacznikami w naszych decyzjach zakupowych. Takie doświadczenie powoduje, że chętniej chwalimy się naszymi zakupami i dużo chętniej wracamy do takiego sklepu. Firmy, które oferują swoim klientom wartość dodaną do zamówienia w postaci pięknie zapakowanej paczki mają szansę dużo bardziej pozostać w pamięci klientów.

Dzięki takiemu rozwiązaniu już na samym początku budowania marki, młode firmy mogą śmiało konkurować z popularnymi brandami, które mają szeroko rozbudowane działy marketingu i wizerunku.

Poprzedni artykułKim jest influencer i na czym polega influencer marketing?
Następny artykułDarmowe chwilówki – realna oferta czy chwyt marketingowy?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj