Dobra strona internetowa dla firmy

strony-internetowe-opole

Nie od dziś wiadomo, że posiadanie strony internetowej to podstawa. Mimo to wciąż wiele przedsiębiorstw nie dba o swój wizerunek w Internecie. Zapominają oni, że aktualnie to właśnie wirtualny wygląd wpływa na realne zyski. Przeważająca większość konsumentów przed podjęciem decyzji zakupowej sprawdza informacje o firmie w sieci. Mogą to być profile w social mediach, opinie, porównywarki cenowe, ale przede wszystkim własne strony internetowe.

Tworzenie dobrych stron internetowych

Istnieje kilka podstawowych cech, którymi wyróżniają się dobre strony internetowe z Opola. Jedną z kluczowych jest… aktualność. To sprawa, o której wiele firm zapomina. Tworzą stronę i nic więcej się na niej nie dzieje. Aktualności? Ostatnia sprzed 3 lat. Wpis na blogu? Blog pusty! Nic tak nie świadczy o firmie, jak pozostawienie strony internetowej bez życia. Pamiętajmy więc, że bieżąca aktualizacji treści na stronie jest niezwykle istotna w kontekście wizerunku naszej firmy. A co jeszcze?

Nie zapomnij o zabezpieczeniu strony internetowej

Od kilku lat standardem w Internecie stają się zabezpieczenia SSL. To certyfikat, charakterystyczna „kłódeczka” przy adresie www. Dzięki niej użytkownik ma pewność, że nasza strona nie wyłudza informacji i jest bezpieczna dla użytkowników. Mimo to wciąż w sieci można natknąć się na strony „niebezpieczne”, czyli oznaczone przez przeglądarkę na czerwono, które witają użytkowników ostrzeżeniem przed wejściem. Czy tego chcemy? Chociaż konsekwencje takiego zaniechania mogą być poważne to wystarczy około 100zł rocznie by wykupić odpowiednie zabezpieczenia. Dlaczego więc wciąż są firmy, które tego nie robią?

Aktualizacja witryny

By utrzymać wzrostowy trend, trzeba cały czas wprowadzać różne nowinki czy to produktowe, czy też technologiczne, a korekcje w wyglądzie mają być kosmetyczne, by nie wprowadzać niepotrzebnego zamieszania. Nowe strony internetowe z Opola przyciągną uwagę, a odpowiednie treści zachęcą do częstszych wizyt i wykonania regularnych zakupów. Nie zapominajmy w tym wszystkim jednak o UXie, a więc wygodzie użytkowania. Po każdej zmianie warto nasze pomysły przetestować. Pamiętajmy, że odbiorcy strony mogą się różnić w znajomości obsługi Internetu i coś co dla nas jest oczywiste, dla innych może być problematyczne.

Poprzedni artykułJak wygląda praca w Holandii? Warunki i zarobki dla Polaków
Następny artykułJak pokierować własnym rozwojem zawodowym?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj